Objednávka opravy kávovaru
Níže prosím vyberte jednu z variant, jak nám kávovar na servis doručíte.
Jak a kam kávovar doručit?
Kávovar, presovač či překapávač přineste k nám, na naše pobočky (seznam viz. kontakty). V tomto případě prosím nevyplňujte žádnou objednávku. Protokol o příjmu zařízení do opravy s Vámi sepíšeme v naší provozovně.
Přístroj přineste na kteroukoliv prodejnu DATART v České republice či na Slovensku, kde s Vámi reklamační technik sepíše pozáruční reklamaci pro servis BELS.
Přístroj kávovaru, presovače, překapávače apod. nám pošlete pomocí přepravní společnosti. Prosíme, nezapomeňte k přístroji připojit příslušenství a důležité informace, proto vyplňte a vytiskněte formuláře zde.
Pro dotazy a objednávku opravy kávovaru atd. nás můžete kontaktovat i na naší zákaznické lince +420 277 002 200 nebo prostřednictvím emailu benesov@bels.cz.
Kompletní informace pro objednávku opravy naleznete na našich hlavních stránkách www.bels.cz v sekci: